Kim-Jakobsen
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ud i naturen og finde vandhul med foderemner

+2
Cichliden
Kiwa
6 posters

Page 2 of 2 Previous  1, 2

Go down

Ud i naturen og finde vandhul med foderemner - Page 2 Empty Re: Ud i naturen og finde vandhul med foderemner

Post  KimJ Wed Sep 10, 2008 11:40 am

Det bliver jo nok lidt vanskeligt at finde et sted alle kan genkende, men Vi kunne jo mødes ved Kollekolle? Det ligger på samme vej, et par km. fra de mest lovende steder.
Jeg har desværre modtaget en ordre om at skulle til noget familiehalløj, så for mit vedkommende, slutter festen kl. 1500.
KimJ
KimJ
Admin

Number of posts : 79
Registration date : 2008-05-20

https://kim-jakobsen.forumotion.com

Back to top Go down

Ud i naturen og finde vandhul med foderemner - Page 2 Empty Re: Ud i naturen og finde vandhul med foderemner

Post  Cichliden Thu Sep 11, 2008 6:24 pm

Jeg har også aftale i Helsingør kl. 16.00, så det passer mig fint hvis vi slutter lidt tidligt. Jeg kan evt køre med tilbage med dig, Kim Very Happy
Glæder mig til at se alle fisketosserne igen. Det bliver skønt Smile

Mvh Mia
Cichliden
Cichliden

Number of posts : 29
Age : 47
Geografisk sted : Helsingør, Nordsjælland
Registration date : 2008-05-27

Back to top Go down

Ud i naturen og finde vandhul med foderemner - Page 2 Empty Re: Ud i naturen og finde vandhul med foderemner

Post  Spim Thu Sep 11, 2008 8:23 pm

ØV!!

Jeg er nød til at springe fra. Neutral
Jeg har simpelthen flintret så meget rundt den sidste tid, at kæden er lige ved at hoppe af for mig. Hvis jeg ikke skruer ned for tempoet, så ender jeg med at springe en sikring. pale

Rigtig god fornøjelse og glæder mig til at høre hvordan det er gået.

Spim

Number of posts : 23
Age : 49
Geografisk sted : Glostrup
Registration date : 2008-07-08

http://cid-a5de1e70d3fcfd26.spaces.live.com/

Back to top Go down

Ud i naturen og finde vandhul med foderemner - Page 2 Empty Re: Ud i naturen og finde vandhul med foderemner

Post  Kiwa Thu Sep 11, 2008 9:19 pm

Helt forståeligt Jane, kender det desværre alt for godt. Man vil gerne alt for mange ting på en gang, og alligevel så hænger det bare ikke sammen drunken

Vi kunne så alternativt, afslutte her hos os istedet for, har lige for 5 min. siden fået arrangeret hundepasning cheers Dælme godt med gode kontakter på det område også haha.

Vi bor 10 min kørsel fra Hareskoven, så lidt hygge efter fangst af diverse kryb, skulle der vel stadigvæk være mulighed for Question

Mvh
Yvonne
PS ked af ikke, at kunne få et smugkig på dine fine akvarier i denne omgang Jane. MEEEN ved, at vi får muligheden en anden gang sunny Op på hesten igen, og få lidt luft. Vi bruger kun denne affraid i "sjove" sammenhænge, den ønsker jeg bestemt ikke anvendt, når vi taler stressede/alvorlige situationer, forstå mig ret.
Kiwa
Kiwa

Number of posts : 130
Geografisk sted : Gladsaxe
Registration date : 2008-05-21

http://www.wander.dk

Back to top Go down

Ud i naturen og finde vandhul med foderemner - Page 2 Empty Re: Ud i naturen og finde vandhul med foderemner

Post  KimJ Thu Sep 11, 2008 9:30 pm

Vi lader Jane tage en slapper! Cool
Kiwa`s akvarier er jo også ret seværdige, så den er jeg med på! Mine egne akvarier ligger delvis i ruiner lige p.t., men jeg regner da med at vi kan samles hos Os i starten af det nye år, når baljerne (forhåbentlig) har fundet et fornuftigt leje.
KimJ
KimJ
Admin

Number of posts : 79
Registration date : 2008-05-20

https://kim-jakobsen.forumotion.com

Back to top Go down

Ud i naturen og finde vandhul med foderemner - Page 2 Empty Re: Ud i naturen og finde vandhul med foderemner

Post  Kiwa Thu Sep 11, 2008 9:34 pm

Ohh Yes Kim, den holder vi dig op på i det nye år.

Så skal vi sørme seog nyde saltvand, og lære tips og triks til den helt store guldmedalje cheers

Mvh
yvonne
Kiwa
Kiwa

Number of posts : 130
Geografisk sted : Gladsaxe
Registration date : 2008-05-21

http://www.wander.dk

Back to top Go down

Ud i naturen og finde vandhul med foderemner - Page 2 Empty Re: Ud i naturen og finde vandhul med foderemner

Post  fru mortensen Sun Sep 14, 2008 7:13 pm

Hej Allesammen.
Sendte en besked igår, jeg tror den er forsvunden i cyperspace confused
Bliver desværre nød til at melde afbud på lørdag Mad
Jeg er blevet ramt af en "HOBBYSKADE".
Benene kunne ikke holde til at tømme akvarie sidste mandag,
så nu er jeg næsten på kravlestadiet.
Ved ( af erfaring ), det ikke bliver bedre, længe. Crying or Very sad
( skal først være så slemt at sygehuset kan gøre noget, før det bliver bedre )
Så jeg må skylde boller og kage til en anden gang.
Jeg håber I får en god dag, og STOR fangst cheers
Vil selfølgelig gerne høre lidt om turen, så jeg kan blive rigtig misundelig.
Mange hilsner Pia

fru mortensen

Number of posts : 14
Registration date : 2008-08-06

Back to top Go down

Ud i naturen og finde vandhul med foderemner - Page 2 Empty Re: Ud i naturen og finde vandhul med foderemner

Post  Kiwa Mon Sep 15, 2008 3:41 pm

Det er rigtig trist Pia. Det man så måske kan glæde sig en lille bitte smule over er, at det er en fornuftig hobbyskade.
Tænkt hvis det havde været et eller andet trivielt som f.eks. et terassebyggeri der havde forårsaget smerterne Suspect
Så er det bedre, at det er akvariet der er skyld i det.

Min umiddelbare tanke er, at vi måske udskyder turen til et senere tidspunkt?? Hvad siger Mia, Helle og Kim?.
Jeg ved at min Kim, ville glæde sig rigtig meget over at få en ekstra Lørdag forærende, til vores terrasseprojekt,
og at han kun deltager fordi jeg siger han skal haha.

Skulle vi skyde det til en forårstur, og så tage en fotosession hos KimJ engang lige i det nye år??

Mvh
Yvonne
Kiwa
Kiwa

Number of posts : 130
Geografisk sted : Gladsaxe
Registration date : 2008-05-21

http://www.wander.dk

Back to top Go down

Ud i naturen og finde vandhul med foderemner - Page 2 Empty Re: Ud i naturen og finde vandhul med foderemner

Post  KimJ Mon Sep 15, 2008 9:57 pm

Jeg er tilbøjelig til at give Yvonne ret. Os der er tilbage, er tilsyneladende alle under et vist tidspres, og skal være andre steder senere på dagen, så det kunne måske være en ide, at udskyde turen, til en dag hvor vi bedre kan læne os tilbage, og fordybe os i akvariesnakken.
KimJ
KimJ
Admin

Number of posts : 79
Registration date : 2008-05-20

https://kim-jakobsen.forumotion.com

Back to top Go down

Ud i naturen og finde vandhul med foderemner - Page 2 Empty Re: Ud i naturen og finde vandhul med foderemner

Post  Cichliden Wed Sep 17, 2008 11:35 pm

Øv, øv, øv Twisted Evil Havde ellers glædet mig sådan. Men, men, jeg kan godt følge det med at der skal være tid til fordybelse. Vi må holde noget andet snart, evt. hvor vi bare mødes hos en af os, og snakker fisk og spiser kage som vi plejer.

Ha´ en dejlig weekend til jer alle Smile

Mvh Mia
Cichliden
Cichliden

Number of posts : 29
Age : 47
Geografisk sted : Helsingør, Nordsjælland
Registration date : 2008-05-27

Back to top Go down

Ud i naturen og finde vandhul med foderemner - Page 2 Empty Re: Ud i naturen og finde vandhul med foderemner

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum