Kim-Jakobsen
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ud i naturen og finde vandhul med foderemner

+2
Cichliden
Kiwa
6 posters

Page 1 of 2 1, 2  Next

Go down

Ud i naturen og finde vandhul med foderemner Empty Ud i naturen og finde vandhul med foderemner

Post  Kiwa Tue Aug 19, 2008 4:51 pm

Hej

Synes vores arrangement/udflugt lå i en lidt "skummel" kategori affraid

Så jeg forespurgte vores altdominerende administrator/ejer, om vi ikke kunne få en lille arrangements kategori. Vupti - ønske opfyldt. Han er godt nok nem at have med at gøre - dejligt cheers

Vil gerne henlede opmærksomheden på denne debat, og opfordre flere som bor i vores nærområde til, at deltage i dette super arrangement Very Happy med net, gummistøvler og fiskenørderi.

https://kim-jakobsen.forumotion.com/fodring-og-sygdomme-f7/ud-i-naturen-og-finde-vandhul-med-foderemner-t22.htm

Børn/ægtefæller og andre interesserede sjæle er ingen hindring, de er velkommen til at deltage

Den benhårde jury (Kim og mig selv) har med de forhåndstilsagn om deltagele der er kommet (der var en behagelig bestikkelse med 2 eventuelle fangstnet inkluderet haha) besluttet, at reducere de mulige datoer til

13-14/9 - 08
20-21/9 - 08

Dette, selvom fangstnettene måske må melde afbud med få timers varsel. Det håber vi selvfølgelig ikke, regner med at bentøjet hos nettenes ejer, lige netop denne dag kan opføre sig ordentligt, så vi får glæde af selskabet sunny

Vel mødt

Mvh
Yvonne
Kiwa
Kiwa

Number of posts : 130
Geografisk sted : Gladsaxe
Registration date : 2008-05-21

http://www.wander.dk

Back to top Go down

Ud i naturen og finde vandhul med foderemner Empty Re: Ud i naturen og finde vandhul med foderemner

Post  Cichliden Tue Aug 19, 2008 7:58 pm

Ihh... hvor fint med en ny katagori - tak for det Kim cheers

Jeg kan begge datoer og medbringer selv net og beholdere.

Mvh Mia
Cichliden
Cichliden

Number of posts : 29
Age : 47
Geografisk sted : Helsingør, Nordsjælland
Registration date : 2008-05-27

Back to top Go down

Ud i naturen og finde vandhul med foderemner Empty Re: Ud i naturen og finde vandhul med foderemner

Post  Spim Tue Aug 19, 2008 9:59 pm

Juhuu!!! Den godeste kategori!!!! Wink

Endnu kan jeg begge weekender, så lad os snart vælge en af dem!! Smile
Jeg har jo et ordentligt skrummel af en bil (har fået ny Very Happy ), så jeg har mulighed for at transporterer en masse hvis vi fanger mere end forventet. Desværre har jeg ingen net, men det kan der vel laves om på.

Spim

Number of posts : 23
Age : 49
Geografisk sted : Glostrup
Registration date : 2008-07-08

http://cid-a5de1e70d3fcfd26.spaces.live.com/

Back to top Go down

Ud i naturen og finde vandhul med foderemner Empty Re: Ud i naturen og finde vandhul med foderemner

Post  KimJ Tue Aug 19, 2008 11:36 pm

Det er da skønt at drive et forum, hvor medlemmerne (Jeg har i dag besluttet, at vi ikke har brugere, men medlemmer her jocolor ) er så nemme at gøre tilfredse!
Jeg kan også alle de nævnte datoer, og har en bil, hvor der er plads til mindst 3 passagerer (det er uklart om Alice vil/kan deltage).
KimJ
KimJ
Admin

Number of posts : 79
Registration date : 2008-05-20

https://kim-jakobsen.forumotion.com

Back to top Go down

Ud i naturen og finde vandhul med foderemner Empty Re: Ud i naturen og finde vandhul med foderemner

Post  Cichliden Wed Aug 20, 2008 6:05 pm

Medlemmer... Det lyder altså rigtig godt, bedre end brugere, skarpt nok Kim Smile
Vi er 2 her fra Helsingør som meget gerne vil deltage. Vi vil også gerne have en kørelejlighed, så hvis der er nogen der kører forbi en s-tog station hvor vi kan hoppe på, så sig til.

Fortsat dejlig dag

Mia
Cichliden
Cichliden

Number of posts : 29
Age : 47
Geografisk sted : Helsingør, Nordsjælland
Registration date : 2008-05-27

Back to top Go down

Ud i naturen og finde vandhul med foderemner Empty Re: Ud i naturen og finde vandhul med foderemner

Post  KimJ Thu Aug 21, 2008 7:18 pm

Mia og Martin: Hvis I kommer i nærheden af Farum, kan I godt køre med Os.

Jane nævnte, da Hun hentede nogle planter, at Hun godt ville huse Os bagefter til en kop kaffe. Det synes Jeg at Vi skulle tage Hende op på, så Vi også kan få set det fine nye akvarium Live!

M.h.t. fru Mortensens ben, kunne Vi vel arrangere det sådan, at man godt kan deltage i det efterfølgende hyggemøde, selv om man ikke har mod på at rende rundt i skoven?
KimJ
KimJ
Admin

Number of posts : 79
Registration date : 2008-05-20

https://kim-jakobsen.forumotion.com

Back to top Go down

Ud i naturen og finde vandhul med foderemner Empty Re: Ud i naturen og finde vandhul med foderemner

Post  fru mortensen Fri Aug 22, 2008 12:07 am

Vil gøre hvad jeg kan for at deltage, Sad
også gerne i skoven, pt. kan jeg godt gå rimeligt. Det tager
bare sin tid....( måske "kun" alderdom ) lol!
Men er altid klar til hyggemøder osv.
Er der kommet en dag? som jeg har over set.
Mange hilsner og på snarligt genkig
Pia

fru mortensen

Number of posts : 14
Registration date : 2008-08-06

Back to top Go down

Ud i naturen og finde vandhul med foderemner Empty Re: Ud i naturen og finde vandhul med foderemner

Post  Cichliden Sat Aug 23, 2008 12:17 pm

Tak KJ Very Happy Det er dog ikke Martin, men en veninde jeg har, som også er fisketosset (Hellej fra AK), hun bider og lugter ikke, så hvis du føler dig tryg ved det, så vil vi gerne komme til Farum og hoppe på slæden der Very Happy

Mvh Mia

Og lad os SÅ få fastsat en dato Laughing Laughing
Cichliden
Cichliden

Number of posts : 29
Age : 47
Geografisk sted : Helsingør, Nordsjælland
Registration date : 2008-05-27

Back to top Go down

Ud i naturen og finde vandhul med foderemner Empty Re: Ud i naturen og finde vandhul med foderemner

Post  Kiwa Sat Aug 23, 2008 1:24 pm

Hold da op, der er sket noget her på 4 dage Very Happy Har ligget syg, endda så syg, at PC'en ikke har været tændt overhovet.

Synes en afslutning hos Jane lyder super, vil nemlig også gerne kigge det nye akvarium ud. Very Happy

Mht dato, så er det op til Jer. Vi kan begge dage.

Har skrevet med Kasper ang. søer. Han nævner både Hareskoven, og kagsmosen ved Husum station. Området ved Husum station husker jeg glimrende
fra jeg var barn, det jeg kalder "voldende" omkring København eller ind mod København. Mener Kagsmosen ligger nærmere her hvor vi selv bor men er ikke sikker.

Hvis der ikke er andre forslag, skulle vi så ikke tage Hareskoven? Som Kim kender lidt bedre. Min hukommelse er jo ikke så god, så måske han bedre kan guiode os,
og i Hareskoven er der jo også lidt bænke osv. rundt omkring hvor vi kan sidde og få lidt at spise og drikke. Parkering er vist også til at finde derude.

Mvh
Yvonne
Kiwa
Kiwa

Number of posts : 130
Geografisk sted : Gladsaxe
Registration date : 2008-05-21

http://www.wander.dk

Back to top Go down

Ud i naturen og finde vandhul med foderemner Empty Re: Ud i naturen og finde vandhul med foderemner

Post  Spim Sat Aug 23, 2008 9:57 pm

I er MEGET velkomne her hos mig. Jeg glæder mig rigtig meget til at vise det hele frem. Embarassed Smile
Vi kan behageligt være 8-10 pers her, så det passer vist meget godt.

Jeg aner intet om hvilke skove der er besøgbare, men er med på den værste...

Dato???

Spim

Number of posts : 23
Age : 49
Geografisk sted : Glostrup
Registration date : 2008-07-08

http://cid-a5de1e70d3fcfd26.spaces.live.com/

Back to top Go down

Ud i naturen og finde vandhul med foderemner Empty Re: Ud i naturen og finde vandhul med foderemner

Post  Cichliden Wed Aug 27, 2008 11:10 am

Jeg er også med på den værste clown med forslaget med at tage til Hareskoven lyder godt.

Skal vi ikke sige at det bliver lørdag d. 20. september kl. ?, for at få fastsat en dato?

Mvh Mia
Cichliden
Cichliden

Number of posts : 29
Age : 47
Geografisk sted : Helsingør, Nordsjælland
Registration date : 2008-05-27

Back to top Go down

Ud i naturen og finde vandhul med foderemner Empty Re: Ud i naturen og finde vandhul med foderemner

Post  KimJ Wed Aug 27, 2008 12:26 pm

Jeg er med på d. 20 september! Jeg vil ikke ligefrem sige, at jeg er super lokalkendt i Hareskoven, men Jeg vil godt prøve at kigge lidt på det, og se om jeg kan lokalisere nogle lovende hulller!
KimJ
KimJ
Admin

Number of posts : 79
Registration date : 2008-05-20

https://kim-jakobsen.forumotion.com

Back to top Go down

Ud i naturen og finde vandhul med foderemner Empty Re: Ud i naturen og finde vandhul med foderemner

Post  Kiwa Wed Aug 27, 2008 3:35 pm

Vi er også på d. 20/9 rendeer

Glæder os, og håber på godt vejr.

Hvor tidligt skal vi ud og lege Question

Mvh
Yvonne
Kiwa
Kiwa

Number of posts : 130
Geografisk sted : Gladsaxe
Registration date : 2008-05-21

http://www.wander.dk

Back to top Go down

Ud i naturen og finde vandhul med foderemner Empty Re: Ud i naturen og finde vandhul med foderemner

Post  fru mortensen Wed Aug 27, 2008 3:47 pm

Har sat kryds ved d. 20.9.
Vil gerne bidrage med en kage / evt. nogle boller, hvis der er stemning. scratch ?
Pt. er benene rimelige, og jeg har valgt, DET SKAL VÆRE SÅDAN. d.20
Pia

fru mortensen

Number of posts : 14
Registration date : 2008-08-06

Back to top Go down

Ud i naturen og finde vandhul med foderemner Empty Re: Ud i naturen og finde vandhul med foderemner

Post  Rand Wed Aug 27, 2008 5:20 pm

Håber I får en rigtig hyggelig tur, og sig endelig til hvis i kommer til at forvilde jer med et andet arrengement til Vejle egnen.
Rigtig godt initeativ !
Rand
Rand

Number of posts : 29
Age : 42
Geografisk sted : Løsning
Registration date : 2008-08-17

Back to top Go down

Ud i naturen og finde vandhul med foderemner Empty Re: Ud i naturen og finde vandhul med foderemner

Post  Cichliden Wed Aug 27, 2008 6:24 pm

Altså Fru Mortensen dog!!! Kage eller boller lyder helt fantastisk, men det vigtigste er jo at DU kommer, med eller uden forplejning.

Mht. tidspunkt, så foreslår jeg kl. 10.00, men det er bare et forslag, så meld lige ud hvad I andre siger til det.

Mvh Mia
Cichliden
Cichliden

Number of posts : 29
Age : 47
Geografisk sted : Helsingør, Nordsjælland
Registration date : 2008-05-27

Back to top Go down

Ud i naturen og finde vandhul med foderemner Empty Re: Ud i naturen og finde vandhul med foderemner

Post  KimJ Wed Aug 27, 2008 6:26 pm

Kl. 1000 virker for mig!
KimJ
KimJ
Admin

Number of posts : 79
Registration date : 2008-05-20

https://kim-jakobsen.forumotion.com

Back to top Go down

Ud i naturen og finde vandhul med foderemner Empty Re: Ud i naturen og finde vandhul med foderemner

Post  Kiwa Wed Aug 27, 2008 6:57 pm

Yep vi satser stærkt på at fru mortensens bentøj er tip top (så meget som det nu kan blive) på dagen.

Naarh gutter/guttinder kl. 10.00 - hvad blev der af pionerånden og de tidlige morgestunder i den stille danske natur Razz med fuglesang og morgendis i håret tongue

I sover da for tungt Sleep men ok, er jo heller ikke 13 år mere - så tidspunktet passer helt sikkert vores kroppe ganske fortrineligt, men man kan jo faktisk nå, at lave
vandskift på 4-5 akvariummer sådan en morgen, inden man skal overveje at køre afsted haha.

Ja ærgeligt at du bor på den anden side af bæltet Benny, kunne have været hyggeligt at mødes.

På den anden side, vi er jo nok lidt småtossede, så hvem ved måske en dag, vi havner i det Jyske på en udfugt. Så må vi bare hive Mia hjem fra Sverige, hun får ikke
lov at slippe, selvom hun forlader os haha.

Alt er muligt. For mig handler det om at bevare og fastholde de fine kontakter med folk, som man falder godt i "hak" med og kan hygge sig med omkring vores hobby.
Møder/arrangementer er en stor del af denne vedholdende kontakt, også selvom der går lang tid imellem at vi ser hinanden.

Mvh
Yvonne
Kiwa
Kiwa

Number of posts : 130
Geografisk sted : Gladsaxe
Registration date : 2008-05-21

http://www.wander.dk

Back to top Go down

Ud i naturen og finde vandhul med foderemner Empty Re: Ud i naturen og finde vandhul med foderemner

Post  Cichliden Wed Aug 27, 2008 10:51 pm

Nææh... Yvonne, der troede du nok lige, men mig slipper I ikke så nemt for. Og jeg flytter kun 7 km væk fra Helsingborg færgeleje, så jeg kan sagtens forestille mig at turen en dag gik til Jylland. Og du har ret. Det gælder om at holde fast i de gode kontakter Very Happy Very Happy

Og det er jo muligt at nogle har nået den alder hvor de ike sover til mere end kl. 05.00, men vi andre må have vores skønhedssøvn, ellers bliver det et grimt syn affraid

Mvh Mia
Cichliden
Cichliden

Number of posts : 29
Age : 47
Geografisk sted : Helsingør, Nordsjælland
Registration date : 2008-05-27

Back to top Go down

Ud i naturen og finde vandhul med foderemner Empty Re: Ud i naturen og finde vandhul med foderemner

Post  fru mortensen Thu Aug 28, 2008 12:22 am

kl.10.00 lyder fint, så må alle have fået deres skønhedssøvn .
Selvom det ikke kan blive FOR mange timer, hvis min "skønheds"søvn skal dækkes Sleep No
Jeg tror jeg laver en aftale med Jane, om noget sammenrend ved hende, så vi kan lege "follow me".
Har også plads i bilen, hvis nogen mangler transport?
Vil gerne have en lille tilbagemeldning...KAGE eller BOLLER...eller BEGGE dele?
Står den også på madpakker med div. ?
Mange hilsner Pia.
Har lånt svigerfars rolator, så kommer. affraid

fru mortensen

Number of posts : 14
Registration date : 2008-08-06

Back to top Go down

Ud i naturen og finde vandhul med foderemner Empty Re: Ud i naturen og finde vandhul med foderemner

Post  Spim Thu Aug 28, 2008 8:17 pm

Sådan Pia! Det er fighter ånd der vil noget. cheers

Kl 10 er også glimrende for mig. Sleep Har altid været en syvsover prnsesse...
Hvis andre end Pia vil runde min matrikel inden vi starter, er de også meget velkomne. Så må vi se hvor mange biler vi skal bruge...
Jeg har the og kaffe ad libitum. Syltetøj, honning, rosiner og andet at stable på brød har jeg også masser af, så hvis Pia står for lækre boller, synes jeg vi er godt kørende. Smile Måske noget kærgården eller lign, hvis nogle bruger det.. Wink

Spim

Number of posts : 23
Age : 49
Geografisk sted : Glostrup
Registration date : 2008-07-08

http://cid-a5de1e70d3fcfd26.spaces.live.com/

Back to top Go down

Ud i naturen og finde vandhul med foderemner Empty Re: Ud i naturen og finde vandhul med foderemner

Post  fru mortensen Thu Aug 28, 2008 10:22 pm

Tager lidt smørelse med til bollerne.
Skal vi have madpakker / drikkelse evt. ekstra kander med kaffe ( til kagen )
senere på dagen? confused
Pia

fru mortensen

Number of posts : 14
Registration date : 2008-08-06

Back to top Go down

Ud i naturen og finde vandhul med foderemner Empty Re: Ud i naturen og finde vandhul med foderemner

Post  Kiwa Fri Aug 29, 2008 9:18 am

Haha, I er altså bare sjove. Jaja men så vil jeg bruge formiddagstiden, til at smøre lidt friske sandwiches vi kan fortære
ved frokosttid. Er der nogle i selskabet som er madallergikere? Eller bare generelt kræsne? Mere med hensyn til pålæg.

Tager en kande the og kaffe med samt krus.

Hvor mange deltagere er vi oppe på?

Mia
Hellej
Jane
Pia
KimJ (+ muligvis Alice)
Kim og Yvonne

Mvh
Yvonne
Kiwa
Kiwa

Number of posts : 130
Geografisk sted : Gladsaxe
Registration date : 2008-05-21

http://www.wander.dk

Back to top Go down

Ud i naturen og finde vandhul med foderemner Empty Re: Ud i naturen og finde vandhul med foderemner

Post  Kiwa Fri Sep 05, 2008 2:04 pm

Øhh nu vi nærmer os, kunne jeg måske få Jer til at sende en lille PB med kontakt telefonnumre? Bare sådan for en sikkerheds skyld.

Hvor mødes vi i Hareskoven? Den lille skov er jo trods alt et vidt begreb haha. Kører jo en gang imellem forbi den, når vi besøger Kim,
men det er set udefra mototvejen, så et fast mødested er ønskeligt.

Igen er der nogle deltagere jeg har overset, så giv lyd.

Skal selv huske, at finde en legetøjsforretning som indeholder et fiskenet af korrekt tråd/maskestørrelse. Det må blive i morgen, hvis jeg kan
få hevet gemalen væk fra terrassebyggeriet haha.

Glæder mig til vi ses.

Mvh
Yvonne
PS. kærgården er, selv i min alder, et must, og Mia, nej du slipper ikke så nemt. Måske vi laver en fællestur op til Jer, når I er faldet godt til i det
Svenske.
Kiwa
Kiwa

Number of posts : 130
Geografisk sted : Gladsaxe
Registration date : 2008-05-21

http://www.wander.dk

Back to top Go down

Ud i naturen og finde vandhul med foderemner Empty Re: Ud i naturen og finde vandhul med foderemner

Post  Cichliden Tue Sep 09, 2008 6:33 pm

Har sendt dig en pb med mit tlfnr. og klart I skal allesammen en tur til Sverige når vi er faldet til. Hvis der er stemning for en tur i det fri, så kender jeg en FANTASTISK sø hvor jeg i denne weekend fangede 61 lækre krebs, som smagte helt vidunderligt Very Happy

Mvh Mia
Cichliden
Cichliden

Number of posts : 29
Age : 47
Geografisk sted : Helsingør, Nordsjælland
Registration date : 2008-05-27

Back to top Go down

Ud i naturen og finde vandhul med foderemner Empty Re: Ud i naturen og finde vandhul med foderemner

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum