Kim-Jakobsen
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Jeg vil gerne starte med et par billeder herovre fra det Jydske

+2
Kiwa
sandsilden
6 posters

Go down

Jeg vil gerne starte med et par billeder herovre fra det Jydske Empty Jeg vil gerne starte med et par billeder herovre fra det Jydske

Post  sandsilden Wed Jun 11, 2008 4:17 pm

Jeg vil gerne starte med et par billeder herovre fra det Jydske Copyri15

Jeg vil gerne starte med et par billeder herovre fra det Jydske Op10

Jeg vil gerne starte med et par billeder herovre fra det Jydske Nam12

Jeg vil gerne starte med et par billeder herovre fra det Jydske Frons11

sandsilden

Number of posts : 5
Registration date : 2008-06-11

Back to top Go down

Jeg vil gerne starte med et par billeder herovre fra det Jydske Empty Re: Jeg vil gerne starte med et par billeder herovre fra det Jydske

Post  Kiwa Wed Jun 11, 2008 6:26 pm

Hej Frank

Dejlige billeder som sædvanlig. Vil da lige benytte lejligheden i forbindelse med de fine billeder, at hive lidt oplysninger ud af dig, da du jo har ligget i "dvale" i et godt stykke tid efterhånden.
Er de viste fisk, de eneste du har tilbage fra de "ferske søer", efter du gik over til saltvand?

Og hvordan går det med saltvandet?

Bare lidt nysgerrig, er glad for at du er tilbage, og er da især glad for at se dig her på siden, og Ole er også på, synes det tegner rigtig godt.

Mvh
Yvonne
Kiwa
Kiwa

Number of posts : 130
Geografisk sted : Gladsaxe
Registration date : 2008-05-21

http://www.wander.dk

Back to top Go down

Jeg vil gerne starte med et par billeder herovre fra det Jydske Empty Jeg vil gerne starte med et par billeder herovre fra det Jydske

Post  sandsilden Wed Jun 11, 2008 7:30 pm

Hej Yvonne

Det eneste vand jeg har tilbage er ferskvand, og malawi cichlider, så jeg må indrømmet jeg gik kold i det "salte" og måtte tilbage til det "ferske"......... Embarassed Laughing Very Happy

sandsilden

Number of posts : 5
Registration date : 2008-06-11

Back to top Go down

Jeg vil gerne starte med et par billeder herovre fra det Jydske Empty Re: Jeg vil gerne starte med et par billeder herovre fra det Jydske

Post  KimJ Wed Jun 11, 2008 7:45 pm

Flotte billeder! Det får mig til at tænke på, om det er en god ide, at gøre noget for at klargøre, at det ikke er tilladt at bruge billederne i anden sammenhæng, eller om det er nok at henholde sig til loven om Copyright?

Mvh. Kim
KimJ
KimJ
Admin

Number of posts : 79
Registration date : 2008-05-20

https://kim-jakobsen.forumotion.com

Back to top Go down

Jeg vil gerne starte med et par billeder herovre fra det Jydske Empty Jeg vil gerne starte med et par billeder herovre fra det Jydske

Post  sandsilden Wed Jun 11, 2008 8:46 pm

Hej Kim,

Jeg tror nu ikke du skal gøre så meget i forhold til billederne, andet en måske skriv i forumreglerne at billederne er beskyttet af copyright...
Håber der kan skabes vej til et forum med lidt mening igen.... Smile

sandsilden

Number of posts : 5
Registration date : 2008-06-11

Back to top Go down

Jeg vil gerne starte med et par billeder herovre fra det Jydske Empty Re: Jeg vil gerne starte med et par billeder herovre fra det Jydske

Post  Hotlips Thu Jul 10, 2008 12:11 am

Super flotte billeder What a Face
Kan du hyres til at komme forbi og tage et par billeder af mine fisk cyclops

Hotlips

Number of posts : 2
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 2008-07-10

Back to top Go down

Jeg vil gerne starte med et par billeder herovre fra det Jydske Empty Re: Jeg vil gerne starte med et par billeder herovre fra det Jydske

Post  THORLEIFDK Fri Aug 29, 2008 10:53 am

Da mit kamera IKKE egner sig til den slaks finurligheder,ja så filmer jeg dem i stedetfor det kan mit kamera godt finde ud af Twisted Evil

THORLEIFDK

Number of posts : 2
Age : 53
Geografisk sted : BALLERUP
Registration date : 2008-06-19

Back to top Go down

Jeg vil gerne starte med et par billeder herovre fra det Jydske Empty Re: Jeg vil gerne starte med et par billeder herovre fra det Jydske

Post  fru mortensen Fri Aug 29, 2008 4:25 pm

Sikke nogle lækre billeder.
For ikke at glemme fiskene, de ser også godt ud.
Lad os bare få lidt flere billeder. Altid godt at se andres baljer / fisk.
Man kan kun blive helt grøn af misundelse. No
Nu må jeg snart lærer at håndtere, mit kamera bedre. Embarassed Shocked Embarassed
Mange hilsner Pia

fru mortensen

Number of posts : 14
Registration date : 2008-08-06

Back to top Go down

Jeg vil gerne starte med et par billeder herovre fra det Jydske Empty Re: Jeg vil gerne starte med et par billeder herovre fra det Jydske

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum