Kim-Jakobsen
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Undervisning i at tage billeder

+2
KimJ
Spim
6 posters

Go down

Undervisning i at tage billeder Empty Undervisning i at tage billeder

Post  Spim Thu Jul 10, 2008 12:46 am

Det fremgår jo med al tydelighed af Franks lækre billeder, at han bare kan det der med billeder. KJ og Kiwa Kim (ved ikke hvad jeg ellers skal kalde dig her... Wink ) har også flere gange bevist, at de svinger et probert kamera... king king king
Kunne det tænkes, at vi på et tidspunkt kunne arrangere et møde, hvor I kunne give os andre nogle gode råde og kække tricks?? What a Face
Jeg har det præcis som Yvonne... Jeg skal se det gjort, før den sidder helt fast på lystavlen... Embarassed cyclops
Er det kun mig der gerne vil være mere "foto-smart", eller er der andre der også ville ønske de kunne mere Question

Spim

Number of posts : 23
Age : 49
Geografisk sted : Glostrup
Registration date : 2008-07-08

http://cid-a5de1e70d3fcfd26.spaces.live.com/

Back to top Go down

Undervisning i at tage billeder Empty Re: Undervisning i at tage billeder

Post  KimJ Thu Jul 10, 2008 1:02 am

Jeg er sikker på, at vi godt kan finde ud af at holde en lille komsammen, hvor der bliver tid til lidt "hands-on" foto undervisning. Der har jo også fra andre i vores fælles omgangskreds været ytret ønske om dette, så vi skulle nok kunne få samlet en lille håndfuld, både til at give og modtage gode råd.

Mvh. Kim
KimJ
KimJ
Admin

Number of posts : 79
Registration date : 2008-05-20

https://kim-jakobsen.forumotion.com

Back to top Go down

Undervisning i at tage billeder Empty Re: Undervisning i at tage billeder

Post  coz2001 Fri Jul 25, 2008 9:09 am

Hej

Jeg er lige blevet den lykkelige ejer af et Canon 450D, så hvis i ikke har afholdt et lille møde endnu er jeg også meget frisk på et.

mvh
Christian

coz2001

Number of posts : 1
Registration date : 2008-07-25

Back to top Go down

Undervisning i at tage billeder Empty Re: Undervisning i at tage billeder

Post  Dan Thu Jul 31, 2008 10:03 pm

Yes - jeg er også med! Mine fotos ser stadigvæk herrens ud.... Shocked

Dan

Number of posts : 2
Registration date : 2008-07-30

Back to top Go down

Undervisning i at tage billeder Empty fotoundervisning

Post  fru mortensen Wed Aug 06, 2008 10:36 pm

Også mig...Også mig... bounce bounce
Hvis det ikke er for sent.
Har brug for hjælp..helt fra bunden.
Mange hilsner Pia

fru mortensen

Number of posts : 14
Registration date : 2008-08-06

Back to top Go down

Undervisning i at tage billeder Empty Re: Undervisning i at tage billeder

Post  Kiwa Thu Aug 07, 2008 3:47 pm

Der har ikke været afholdt fotomøde endnu Smile Vi overvejer lidt at lave en kombinationstur - se evt. denne debat
https://kim-jakobsen.forumotion.com/fodring-og-sygdomme-f7/ud-i-naturen-og-finde-vandhul-med-foderemner-t22.htm

Men om det en god ide af hensyn til fotograferingen, ved jeg ikke helt rigtig. Skovturen er påtænkt, at skulle starte fra morgenstunden,
men den kunne selvfølgelig ligeså godt foregå henad eftermiddagen.

Det kommer lidt an på, hvor vi afholder seancen. Vi vil gerne lægge hus til fotoundervisningen, men problemet er, at vi kan ikke mørklægge
huset om dagen, og det er mildest talt elendigt, at tage akvariebilleder her hos os i dagslys geek

I modsat fald, så er det måske bedst at holde de 2 møder adskildt Question det var mere for at slå 2 fluer med et smæk, cyclops hvis stemmningen
er for det.

Mvh
Yvonne
PS hvis vi skal lægge hus til, er vi desværre lidt bundne af, at det helst skal være en lørdag, da vi i så tilfælde skal have passet vores lille hund ude
i byen. pirat
Kiwa
Kiwa

Number of posts : 130
Geografisk sted : Gladsaxe
Registration date : 2008-05-21

http://www.wander.dk

Back to top Go down

Undervisning i at tage billeder Empty Re: Undervisning i at tage billeder

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum