Kim-Jakobsen
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Cyathopharynx foai "Sibwesa"

2 posters

Page 1 of 2 1, 2  Next

Go down

Cyathopharynx foai "Sibwesa" Empty Cyathopharynx foai "Sibwesa"

Post  Kiwa Mon Jul 07, 2008 10:29 pm

Nu håber jeg at billederne virker.

Vi har lidt af ovennævnte fritsvømmere gående. Det har været en drømmefisk for mig, siden jeg for små 4 år siden for første gang så et billede af den i en bog. December måned 2007, blev så den måned, hvor min drøm gik i opfyldelse, om at få disse smukke fisk indenfor vandmasserne her i hjemmet.

Det er danskopdrættede foai, og da de var 1 år og 6 dage gamle byggede de deres første mini bowers d. 27/5-2008, og havde ændret udseende til det her.

Cyathopharynx foai "Sibwesa" _dsc0013

Vi kaldte de første reder for mini bowers, da de i omfang ikke var så store. Dybden kunne fiskene sådan set ikke ændre så meget på, da de endu ikke helt har de store mængder af sand til deres rådighed, som de egentlig skal bruge.

Cyathopharynx foai "Sibwesa" _dsc0014

Mvh
Yvonne
Kiwa
Kiwa

Number of posts : 130
Geografisk sted : Gladsaxe
Registration date : 2008-05-21

http://www.wander.dk

Back to top Go down

Cyathopharynx foai "Sibwesa" Empty Re: Cyathopharynx foai "Sibwesa"

Post  Kiwa Mon Jul 07, 2008 11:13 pm

Der blev inviteret op til dans for pigerne. I løbet af aftenen og natten begyndte 3 hanner at farve ud, og bygge reder på en gang. Det var lidt af en oplevelse, at se det IRL for første gang.

Cyathopharynx foai "Sibwesa" _dsc0018

Selvom man kun har nået en størrelse af ca. 10 cm. kan man jo godt være fremme i skoene.

Der er i den måned der nu er gået, kommet lidt flere hanner på banen. Indtil videre er vi sikre på at der er 5 hanner, men der er overvejende 2 som dominerer, og går i fuld farve.

Nedenunder en lille pige som blev inviteret til narrestreger.
Cyathopharynx foai "Sibwesa" _dsc0016

Nu er det sådan med foai, at der er utrolig mange fortællinger om, at der skal mange forsøg til før en leg lykkes. Mange fortæller om, at æggene smides indenfor få dage. Vores foai har hygget sig gevaldigt i den sidste månedstid. De vokser desuden næsten med raketfart, og jeg vil skyde de største hanner til at være omkring de 12 cm. Men jeg havde godt nok ikke forventet at der på nuværende tidspunkt ville komme 2 skuffer.

Hvornår skufferne er lavet aner jeg ikke, da jeg jo i forvejen ved hvor svært det er, og dermed ikke holder helt så nøje øje med dem. Nu må vi se hvor længe de går. Jeg har ikke de store forventninger, men det irriterer mig at jeg ikke har holdt bedre øje, da jeg så ville have en indikation af hvor længe de har holdt, hvis de da vælger at smide dem.

Til sidst et billede af hele akvariet. Det er ikke et prydsakvarium, og bliver det ikke sålænge det indeholder disse fisk. Det er indrettet efter fiskenes behov, og ikke mine.

Cyathopharynx foai "Sibwesa" _dsc0017

Til orientering for de interesserede, så er medbeboerne i akvariet Xenotilapia boulengeri "Isanga"

Det var lige lidt aftenhygge herfra.

Mvh
Yvonne
Kiwa
Kiwa

Number of posts : 130
Geografisk sted : Gladsaxe
Registration date : 2008-05-21

http://www.wander.dk

Back to top Go down

Cyathopharynx foai "Sibwesa" Empty Re: Cyathopharynx foai "Sibwesa"

Post  stausholm Fri Mar 13, 2009 12:19 am

hejsa

gammel tråd jeg hiver frem, men hva fanden, jeg er ny her cheers
rigtig fine langfinner Yvonne cyclops . har de fået mere farve nu ? jeg har en lille flok fra Moliro på små 10cm. som heller ikke farver, dog lidt mere end dine.
har du nye billeder ?

allan
stausholm
stausholm

Number of posts : 34
Age : 53
Geografisk sted : Århus
Registration date : 2009-03-11

Back to top Go down

Cyathopharynx foai "Sibwesa" Empty Re: Cyathopharynx foai "Sibwesa"

Post  Kiwa Fri Mar 13, 2009 12:15 pm

Hej Allan

Dejligt at se dig her. Altid rart med en Tanga "fælle" cheers

Ja de har fået mere farve, især når lyset i akvariummet er slukket Sad De har i de sidste 5 måneder gået i vores 960 L (Stadigvæk med sandsildene) De vokser og laver skuffer, men generelt går de bare med den blanke farve, desværre. De er snart 2 år gamle, og er ca. 14 cm store. Jeg har dømt samværet med X. boulengeri ude, og de vil blive adskildt indenfor kort tid.

X. boulengeri har vist sig, at være nøjagtig ligeså hårdfør som Thomas i sin tid fortalte mig, og de stortrives med redebygning osv. Jeg håber, at det kan være årsagen til manglende udfarvning hos foaierne, og dermed optimal trivsel. Der er for megen uro i akvariummet.

Det er sidste chance foai'erne får i 960 L'eren. Hjælper det ikke, så kommer de tilbage til 720 L, for at se om mindre plads kan gøre dem mere trygge. Det lyder forkert, men andre har dem gående i mindre akvarier, og der farver de fint ud.

Cyathopharynx foai "Sibwesa" Dsc0037z

Et nyere billede, hvor der er fine farver, men det er ikke de farver vi ser mest af. Der bygges heller ikke reder under parring, som de gjorde i starten, så det indikerer for mig, at tingene ikke er optimale for dem, og det vil jeg gerne forsøge at løse, ved at de kommer til at gå helt alene.

Dejligt at høre at dine trives Very Happy

Hvordan har du dem gående?
Opbygning osv.
Hvad har du på af lys?

Vi har i en periode forsøgt, at halvere lyset, for at se om det hjalp, da det virker som om de smider farverne når lyset bliver tændt.

Mvh
Yvonne
Kiwa
Kiwa

Number of posts : 130
Geografisk sted : Gladsaxe
Registration date : 2008-05-21

http://www.wander.dk

Back to top Go down

Cyathopharynx foai "Sibwesa" Empty Re: Cyathopharynx foai "Sibwesa"

Post  stausholm Fri Mar 13, 2009 12:43 pm

mine 4.1 Crying or Very sad går i et 484L (160x55x55). alfahannen vogter over sin rede hele tiden. fornyelige begyndte den næste han at lave en rede i den anden ende af akvariet. jeg tror hans var flottere, for alfahannen smed den anden væk og indtog selv hans rede Twisted Evil

første skuffe fik jeg i september, men den gik hurtigt til. den næste fik jeg i julen. pga kun en hun, kunne jeg se af hun var noget jaget, så allerede første dag flyttede jeg hende til et 128L. der gik hun 4 uger og en dag, før hun spyttede 9 unger. den ene havde en rygfejl, så den blev fjernet.

jeg har et hmf-filter med et powerhead på 1000 l/t. af lys har jeg et 36 watt Aquarelle eller Aqauastar (jeg er ikke sikker for begge rør bruges på mine akvarier)

allan
stausholm
stausholm

Number of posts : 34
Age : 53
Geografisk sted : Århus
Registration date : 2009-03-11

Back to top Go down

Cyathopharynx foai "Sibwesa" Empty Re: Cyathopharynx foai "Sibwesa"

Post  stausholm Fri Mar 13, 2009 12:45 pm

jeg glemte.

de går på ren sandbund med enkelte sten og et par hammerslået planter. de går med 6 X. sp."papilio sunflower" ungfisk.

allan
stausholm
stausholm

Number of posts : 34
Age : 53
Geografisk sted : Århus
Registration date : 2009-03-11

Back to top Go down

Cyathopharynx foai "Sibwesa" Empty Re: Cyathopharynx foai "Sibwesa"

Post  stausholm Fri Mar 13, 2009 12:55 pm

prøver lige et billede scratch
Cyathopharynx foai "Sibwesa" 020mfm

allan
stausholm
stausholm

Number of posts : 34
Age : 53
Geografisk sted : Århus
Registration date : 2009-03-11

Back to top Go down

Cyathopharynx foai "Sibwesa" Empty Re: Cyathopharynx foai "Sibwesa"

Post  Kiwa Fri Mar 13, 2009 1:30 pm

Ja jeg har godt set at din fordeling er mindre god, og at du skal værne om din pige. Utroligt at hun klarer den i det selskab.

Dejligt at du så har lidt unger under opvækst, så er der håb om at der vil være lidt hunner imellem dem. Flot at hun har holdt skuffen efter flytning i hele perioden, det har der jo også været forskellige udfald af, altså hvornår man evt. skal flytte hunnen.

Nu har vi indtil videre ikke gjort nogen forsøg på at flytte hunner, de spytter i akvariummet, og alt bliver ædt. Vi har ikke plads til at vækste dem pt. Derudover er alle 16 foai stadigvæk i live, og de fylder godt i landskabet efterhånden. En reduktion i flokken kunne helt sikkert, også være en løsning på problemet. MEN jeg er bare så dårlig til, at reducere i vores fisk geek Især sålænge det fungerer uden at de slagter hinanden.

Men måske kunne jeg lave et forsøg med at tage en lille flok fra (3,5), og sætte dem i vores 576 L alene, og se hvad der sker. Det er omlagt (tømt for Tropheus) til at skulle rumme boulengerierne. Men måske man skulle forsøge det andet først. 16 foai er for mange på sigt, det ved jeg godt, men det er altså svært at vælge nogle fra, især når der ikke rigtig er nogen som skiller sig markant ud. Hannerne er meget ens i størrelse form og udvikling.

Fine oplysninger om din opbygning. Den minder meget om vores, bortset fra lyset og akvariestørrelsen, til gengæld er din belastning fiskemæssigt langt mindre end vores.

Samværet med sandsildene har også, mens alle var ungfisk, været uproblematisk. Men sildene er nu for hannernes vedkommende ved at være 12-14 cm store, og de er ret hidssige overfor hinanden efterhånden. De har mundkampe næsten som Tropheus, jager rundt med alt og alle i akvariummet, og det skaber uro hele tiden, i begge flokke.

Hm, dejligt at kunne dele lidt tanker om disse fisk igen, og især at høre andres erfaringer, og hvordan de gør tingene. Så man kan lære noget, og måske forsøge de samme ting, så man ikke bare fortsætter med løsninger som måske ikke dur, fordi man kun har sig selv at debattere med haha.

Jeg kan ihvertfald sige med de løsninger jeg har valgt i det sidste år, (selvom alle fisk er vokset op sammen fra de var 4 cm), så dur 2 store flokke af disse arter ikke sammen, når de bliver store. Den erfaring har jeg så fået. Hvis jeg på et tidligere tidspunkt havde reduceret i antallet i hver flok, var tingene måske blevet anderledes. Men jeg kunne nu godt tænke mig, at det kunne lykkes, at have så mange foai sammen som muligt, og det har jeg ikke opgivet helt endnu.

Mvh
og tak for indput.
Yvonne

Og hold da fast han er flot Allan. Sikke nogle finneforlængelser, og lyrehale. Kan godt se nu, at vores bare er blevet hammerstore, men det der kan de slet ikke præstere endnu, der er lang vej igen.
Kiwa
Kiwa

Number of posts : 130
Geografisk sted : Gladsaxe
Registration date : 2008-05-21

http://www.wander.dk

Back to top Go down

Cyathopharynx foai "Sibwesa" Empty Re: Cyathopharynx foai "Sibwesa"

Post  stausholm Fri Mar 13, 2009 2:15 pm

tak for ordene

hvad er din fordeling ? og hvor mange skal du af med ? det kunne være jeg var interesseret (hvis fordelingen er bedre end min Very Happy )

allan
stausholm
stausholm

Number of posts : 34
Age : 53
Geografisk sted : Århus
Registration date : 2009-03-11

Back to top Go down

Cyathopharynx foai "Sibwesa" Empty Re: Cyathopharynx foai "Sibwesa"

Post  Kiwa Sat Mar 14, 2009 10:29 am

Fordelingen er umiddelbart 7,9 men er ikke helt sikker. Der kan gå hanner som ikke har vist sin sande identitet endnu.

Jeg tror ikke det ville være godt at supplere din flok, da vores er Sibwesa, det er vist ikke samme variant, efter hvad jeg har forstået.
Ellers kunne vi godt have fundet ud af noget.

Mvh
Yvonne
Kiwa
Kiwa

Number of posts : 130
Geografisk sted : Gladsaxe
Registration date : 2008-05-21

http://www.wander.dk

Back to top Go down

Cyathopharynx foai "Sibwesa" Empty Re: Cyathopharynx foai "Sibwesa"

Post  stausholm Sat Mar 14, 2009 11:08 am

he he
det var ikke for at suplere, men til et akvarie med sibwesa. mine moliroŽer skal jeg nok skaffe lidt damer til... forhåbenligt pirat

allan
stausholm
stausholm

Number of posts : 34
Age : 53
Geografisk sted : Århus
Registration date : 2009-03-11

Back to top Go down

Cyathopharynx foai "Sibwesa" Empty Re: Cyathopharynx foai "Sibwesa"

Post  Kiwa Sat Mar 14, 2009 11:39 am

Nååh det var det du mente med : Hvis fordelingen er bedre end min haha. Ja, så kan jeg bare lære at læse ordentligt drunken

Så kunne det da godt være vi kunne finde ud af noget på et tidspunkt. Som sagt bliver de adskildt fra sandsildene på den ene eller anden måde.
Jeg tænker stadigvæk lidt på, evt at prøve med nogle stykker alene i 576 L'eren, men det vil så betyde, at resten kommer til at fortsætte med sildene
i 960 L'eren, men er meget i tvivl om hvad der er bedst. Derfor er det så rart med nogle indput. Det er faktisk din skyld jeg kom på den tanke, at
dele dem op anderledes. I mine øjne var der kun den udvej at holde dem alle samlet.

Et er helt sikkert, de kommer ikke til at gå hos hvem som helst, og hvis en gruppe af dem kunne komme til at gå hos dig, på et tidspunkt, ville det da
være helt perfekt. Selvfølgelig med en fornuftig fordeling.

Det er sjældent, at nogen har mulighederne og interessen, for at holde disse fisk. Hvis de ikke viser sig fra deres bedste side, så kan jeg godt forstå,
at folk opgiver dem på sigt. Men jeg er tålmodig med dem, og opgiver ikke så let. Er nød til at give dem chancen, og prøve nogle forskellige ting, og
dermed få større erfaring i, at ramme det setup der gør, at jeg får lov at se det jeg ved, man kan få lov til, og er lykkes for andre. De har nok været
den største udfordring i vores fiskehold indtil videre, men det vidste jeg godt de ville blive, da jeg købte dem haha.

Mvh
Yvonne
Kiwa
Kiwa

Number of posts : 130
Geografisk sted : Gladsaxe
Registration date : 2008-05-21

http://www.wander.dk

Back to top Go down

Cyathopharynx foai "Sibwesa" Empty Re: Cyathopharynx foai "Sibwesa"

Post  stausholm Sat Mar 14, 2009 1:47 pm

hvad med at give sildene 576L og lade foai`erne få dit 960L ?
mht. fordelingen, så kan du se forskel på dem ved at se på gatfinnen. hos hannerne spidser den, imens den er afrundet hos hunnerne

allan
stausholm
stausholm

Number of posts : 34
Age : 53
Geografisk sted : Århus
Registration date : 2009-03-11

Back to top Go down

Cyathopharynx foai "Sibwesa" Empty Re: Cyathopharynx foai "Sibwesa"

Post  Kiwa Sat Mar 14, 2009 3:52 pm

Jo, det er også den tanke jeg har haft hele tiden. Men så var det jo at du nævnte din lille flok, og har talt med KJ om, at der er et par andre
som også holder en lille gruppe under mindre forhold, hvor de farver fint ud.

Mht finneforlængelserne, så er der tydeligt forskel. Men jeg har været ude for, med nogle Lethrinops vi har haft i store grupper, at der går hanner og
"gemmer" sig indtil de dominerende hanner er taget fra. Dvs. de går med afrundede gat og rygfinner, vokser ikke i samme takt, for så ligepludselig,
når de bliver de eneste hanner, at udvikle de karakteristiske forlængelser.

Det kunne jeg have en mistanke om, også er tilfældet med disse foai. Derfor er jeg ikke helt sikker endnu. Men der er 7 helt sikre hanner.

Men umiddelbart holder jeg mig til den oprindelige plan. Foai i 960 L og sildene over i 576 L. Så giver jeg dem nogle måneder, og ser hvad der så sker.
Derefter kunne jeg prøve at dele foai'erne, og give den ene gruppe mindre plads.

Igen tak for indput og ideer, det er dejligt at du gider.
Mvh
Yvonne
Kiwa
Kiwa

Number of posts : 130
Geografisk sted : Gladsaxe
Registration date : 2008-05-21

http://www.wander.dk

Back to top Go down

Cyathopharynx foai "Sibwesa" Empty Re: Cyathopharynx foai "Sibwesa"

Post  stausholm Sun Mar 15, 2009 10:01 pm

hvorfor tager du ikke skuffer fra ?

allan
stausholm
stausholm

Number of posts : 34
Age : 53
Geografisk sted : Århus
Registration date : 2009-03-11

Back to top Go down

Cyathopharynx foai "Sibwesa" Empty Re: Cyathopharynx foai "Sibwesa"

Post  Kiwa Mon Mar 16, 2009 5:02 pm

Det er en kombination af, at gassen er gået af ballongen. Forstået på den måde, at vi skærer ned på akvarierne, og antallet af fisk,
og det er opvækst akvarierne som ryger/er røget. Vores 300 L, som er det sidste jeg lukker ned, bliver endelig nedlagt indenfor kort tid.

Men måske det hjælper med den reduktion i bestandene, vi for nylig har foretaget. Altså at gejsten kommer tilbage. Det har givet mere
luft til, at prøve nogle forskellige ting, for at få de to tanga flokke til at gå bedre. Vi har til nød vores 312 L hjørneakvarium, vi ville kunne
bruge til yngel, hvis vi vælger, at tage en hun eller 2 fra.

Mvh
Yvonne
Kiwa
Kiwa

Number of posts : 130
Geografisk sted : Gladsaxe
Registration date : 2008-05-21

http://www.wander.dk

Back to top Go down

Cyathopharynx foai "Sibwesa" Empty Re: Cyathopharynx foai "Sibwesa"

Post  stausholm Wed Mar 18, 2009 8:59 pm

de hunner du har med skuffer, tager du bare med herover, når i kommer lol! lol! så skal jeg nok finde plads til dem affraid

allan
stausholm
stausholm

Number of posts : 34
Age : 53
Geografisk sted : Århus
Registration date : 2009-03-11

Back to top Go down

Cyathopharynx foai "Sibwesa" Empty Re: Cyathopharynx foai "Sibwesa"

Post  Kiwa Wed Mar 18, 2009 9:22 pm

lol! lol! lol! lol! lol!

Du er aldrig uden humor Allan haha. Det er simpelthen et tilbud jeg aldrig har fået før haha. Pt. er alle skuffer dog spyttet og ædt,
men de kommer nok igang igen indenfor kort tid, kender jeg dem ret.

Mvh
Yvonne
Kiwa
Kiwa

Number of posts : 130
Geografisk sted : Gladsaxe
Registration date : 2008-05-21

http://www.wander.dk

Back to top Go down

Cyathopharynx foai "Sibwesa" Empty Re: Cyathopharynx foai "Sibwesa"

Post  Kiwa Mon Mar 30, 2009 6:49 pm

Så har vores foai gået alene i 1 uge.

Det har hjulpet gevaldigt på tingene. 1 rede med en diameter på ca. 30 cm. er lavet, og der bygges stadigvæk. Den er dog ikke så dyb, da han
ikke kan finde ud af at hente sand andre steder i akvariummet. 1 han forsøger yderligere med lidt redebyggeri i den anden ende, men der er ligesom ikke plads nok,
der hvor han har valgt at holde til, så hans byggeri er en lille fordybning på ca. 20 cm. i diameter.

Derudover kan de nu ikke fordrage synet af hinanden, og går virkelig til vaflerne, når de farer i hovedet på hinanden.

Men kors hvor er de flotte og imponerende.

Desværre ingen billeder. Der er alger på ruderne, og de bliver ikke fjernet foreløbig. Fiskene smider omgående farverne, efter vandskift og roden rundt nede i akvariummet.

Igen trækker hannerne hinanden med farvemæssigt, når der lægges op til leg. Der går 3 stk. udover de 2 dominerende, og viser fine farver, men de er ikke stærke nok til at
holde en rede, selvom der burde være plads nok.

Mvh
Yvonne
Kiwa
Kiwa

Number of posts : 130
Geografisk sted : Gladsaxe
Registration date : 2008-05-21

http://www.wander.dk

Back to top Go down

Cyathopharynx foai "Sibwesa" Empty Re: Cyathopharynx foai "Sibwesa"

Post  stausholm Mon Mar 30, 2009 9:23 pm

super Yvonne

dejligt at høre.. glæder mig til billeder..... engang Laughing
er der mere gang i dem nu ?
min alfahan er lidt sur på min for tiden. jeg har længe været træt af hans rede midt i akvariet, de andre kunne ikke være nogen steder. nu er reden lukket og fyldt med sten. dagen efter var han igang i den ene ende.
jeg har mistet en sunflower mere, så nu er der kun 3 tilbage.

allan
stausholm
stausholm

Number of posts : 34
Age : 53
Geografisk sted : Århus
Registration date : 2009-03-11

Back to top Go down

Cyathopharynx foai "Sibwesa" Empty Re: Cyathopharynx foai "Sibwesa"

Post  Kiwa Wed Apr 01, 2009 7:27 pm

Hej Allan

Jamen det tror da faen han er sur Mad . Du har jo på helt uretfærdig vis, ødelagt hans imponerende bygningsværk Suspect
Og så helt uden forvarsel, og hans forhandlingsrettigheder er fuldstændig tilsidesat. Han får ALDRIG tillid til dig igen. scratch

Nej spøg til side.

Kim tog resulut og fjernede alger fra forruden, og skød et par billeder. Jeg forsøger at uploade dem nu. Ikke de store ord om
billederne, og han "har" forsøgt at få et billede af den ene rede, men det er umuligt, og fiskene er umulige at fange rigtigt. De
er fuldstændig oppe og ringe, og der er så meget fart på hele tiden, af jeg faktisk havde ret ondt af fotografen og de anstrengelser
der skulle til, for at få nogle billeder der er værd at vise frem.

Der er en korrektion til størrelsen af reden. Den dominerende han skulle så kun bruge en ekstra dag til at hente sand andre steder fra, og har
taget en stenopsætning til hjælp i sit bygningsværk. Så nu har han bygget opad, og den fylder rigtig meget i landskabet. Men det er som sagt
umuligt at se på et billede. Her i dag er reden om muligt endu større.

Cyathopharynx foai "Sibwesa" Dsc00101yff
Cyathopharynx foai "Sibwesa" Dsc00071l

Herunder han nr. 1 - som er den store redebygger, og allersværest at få et godt billede af. Han har simpelthen så meget fart på hele tiden.
Cyathopharynx foai "Sibwesa" Dsc00141ktg

Herunder han nr. 2 i svagere farver. Han står stille og roligt i sit eget hjørne og sparer på kræfterne. Men når de 2 mødes, så får han i løbet af
et splitsekund samme kraftige farver som han nr. 1. Derudover går enkelte hanner i det stille rundt omkring i hjørnerne/udkanten af gruppen,
og stritter lejlighedsvis med finner og farver. De bruger minimum af energi på denne måde har jeg observeret. Måske er de når det kommer til
stykket de klogeste hanner i flokken Question
Cyathopharynx foai "Sibwesa" Dsc00181nyt

Lige nu kommer der ikke flere billeder. Jeg har mange flere liggende, men er ikke den store pc-haj, og har det lidt svært ved den måde man lægger
billeder op på herinde. På det område er jeg ikke god til at multitaske. geek

Mvh
Yvonne
Kiwa
Kiwa

Number of posts : 130
Geografisk sted : Gladsaxe
Registration date : 2008-05-21

http://www.wander.dk

Back to top Go down

Cyathopharynx foai "Sibwesa" Empty Re: Cyathopharynx foai "Sibwesa"

Post  stausholm Wed Apr 01, 2009 7:59 pm

SÅDAN What a Face Yvonne... han er sku ved at være flot.... ja det lader til, at de helst skal gå alene for at farve ud, men så farver de osse cheers

allan
stausholm
stausholm

Number of posts : 34
Age : 53
Geografisk sted : Århus
Registration date : 2009-03-11

Back to top Go down

Cyathopharynx foai "Sibwesa" Empty Re: Cyathopharynx foai "Sibwesa"

Post  Kiwa Thu Apr 23, 2009 6:24 pm

Prøver med et sprit nyt videolink. Om det lykkes må tiden vise. Har ikke prøvet at up-loade den slags før her på siden.



Ændringerne i forholdene, over den sidste måned, hos vores foai, har virkelig givet en helt anderledes adfærd, til stor glæde for mig som akvarist.

Mvh
Yvonne
Kiwa
Kiwa

Number of posts : 130
Geografisk sted : Gladsaxe
Registration date : 2008-05-21

http://www.wander.dk

Back to top Go down

Cyathopharynx foai "Sibwesa" Empty Re: Cyathopharynx foai "Sibwesa"

Post  stausholm Thu Apr 23, 2009 8:39 pm

han er godt nok flot, det må jeg sige.... det er sjældent min han er lige så flot.. vent til I kommer forbi, så skal du se langfinner. det han ikke har i farve, har han i finnerne rabbit

allan
stausholm
stausholm

Number of posts : 34
Age : 53
Geografisk sted : Århus
Registration date : 2009-03-11

Back to top Go down

Cyathopharynx foai "Sibwesa" Empty Re: Cyathopharynx foai "Sibwesa"

Post  Kiwa Thu Apr 23, 2009 8:52 pm

Hej Allan

Det er ligsesom jeg. Det jeg ikke har i huskeren - har jeg i benene. Hehe.

Hilsen Kim

PS. Må jeg tage mit kamera med?
Kiwa
Kiwa

Number of posts : 130
Geografisk sted : Gladsaxe
Registration date : 2008-05-21

http://www.wander.dk

Back to top Go down

Cyathopharynx foai "Sibwesa" Empty Re: Cyathopharynx foai "Sibwesa"

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum