Kim-Jakobsen
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Er der nogle der har kendskab til Altolamprologus calvus?

2 posters

Go down

Er der nogle der har kendskab til Altolamprologus calvus? Empty Er der nogle der har kendskab til Altolamprologus calvus?

Post  Aide Sat Nov 01, 2008 7:29 pm

Hej
Er der nogle der kan hjælpe mig angående hvordan Altolamprologus calvus er ret adfærdsmæssigt? Kan jeg have dem i et 325 l. sammen med Paracyprichromis Nigripinnis Blue Neon og Neolanprologus Leleupi?

Aide

Number of posts : 2
Geografisk sted : Asnæs, Odsherred
Registration date : 2008-10-23

Back to top Go down

Er der nogle der har kendskab til Altolamprologus calvus? Empty Re: Er der nogle der har kendskab til Altolamprologus calvus?

Post  KimJ Sat Nov 01, 2008 8:48 pm

Det burde ikke være noget problem, hvis ellers indretningen er beregnet til det.
Masser af revner og sprækker, med nogle større åbne huler til P. nigripinnis, er det der skal til. Du kan nok kun have plads til et par hver, af de to andre arter.

Mvh. Kim
KimJ
KimJ
Admin

Number of posts : 79
Registration date : 2008-05-20

https://kim-jakobsen.forumotion.com

Back to top Go down

Er der nogle der har kendskab til Altolamprologus calvus? Empty Re: Er der nogle der har kendskab til Altolamprologus calvus?

Post  Aide Sun Nov 02, 2008 11:45 pm

Tak for hjælpen. Så kan det være jeg skal prøve og se hvad der sker. Grunden til jeg overvejer Altolamprologus calvus er at de ser flotte ud, og det er nogle af de eneste tanganyikaer jeg kan finde i forretningene på Sjælland. Er der nogle der har yngel-erfaring med dem?
Er der nogle her på sidderne, der har nogle andre interessante tanganyikaer til salg, så vil jeg da gerne høre om det.
Jer bor ved Asnæs i Odsherred, men er indstillet på en længere køretur.
MVH Aide og på forhånd tak.

Aide

Number of posts : 2
Geografisk sted : Asnæs, Odsherred
Registration date : 2008-10-23

Back to top Go down

Er der nogle der har kendskab til Altolamprologus calvus? Empty Re: Er der nogle der har kendskab til Altolamprologus calvus?

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum