Kim-Jakobsen
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Powerhead til hmf filter

2 posters

Go down

Powerhead til hmf filter Empty Powerhead til hmf filter

Post  piranha29 Mon Jul 07, 2008 5:43 pm

Først lige hej til Kim, og en god lille side du har fået lavet dig. Kender dit navn via C.dk jeg hedder selv piranha29 derinde.

Vil lige benytte mig af din ekspertise istedet for C.dk. Er lige pt træt af den og OT emnet lol! og at de ikke rigtig kan forstå hvad jeg mener der.

Jeg har 4 stk 250 liters med luftdrevn hmf filter (50x50x5 cm), men pga af larmen (står tæt ved soveværelset) vil jeg går over til at drive dem med powerhead istedet. Men hvor mange liter vil du anbefale? De bliver primært brugt til opvækst af mbuna, fritsvømmer og lidt rov. Kan du/andre samtidig anbefale et powerhead der er billig i drift samt køre godt og lydløst.

På forhånd tak for hjælpen og lad os samtidig håbe at de kommer til at forstå - uden at skulle skære det ud i pap - hvorfor det ville være rart med en opdeling af OT Very Happy


mvh claus

piranha29

Number of posts : 2
Age : 50
Geografisk sted : 2630 Taastrup
Registration date : 2008-07-07

Back to top Go down

Powerhead til hmf filter Empty Re: Powerhead til hmf filter

Post  KimJ Mon Jul 07, 2008 6:12 pm

Velkommen til forummet!
Jeg vil foreslå, Aquaclear 50, som giver lige over 1000 l/t og bruger ca. 10 W/t. Dem bruger jeg selv i min egen reol, og den meget lydsvag. Hele reolen bliver faktisk overdøvet af den støj der kommer fra min Laptop.

Mvh. Kim
KimJ
KimJ
Admin

Number of posts : 79
Registration date : 2008-05-20

https://kim-jakobsen.forumotion.com

Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum